بحث2: کلاهی که سر ما ایرانی ها رفت
نگاهی دوباره به هر چه هست
کمی تامل
سه شنبه 22 دی 1392برچسب:, :: 22:20 :: نويسنده : م-غریب

این قضیه برمیگرده به 2 سال آخر ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد. از همون زمانی که گرونی ها شروع شد. قیمت طلا و دلار هر دقیقه بیشتر می شد، سرمایه داران احتکار می کردن، و خلاصه اوضاع مملکت طوری به هم ریخته بود که حتی بقالی سر کوچه هم به خودش اجازه میداد که از وضعیت سو استفاده کنه و گرون فروشی کنه. و ما مقصر همه این مشکلات رو آقای احمدی نژاد میدونستیم.

خلاصه کنم.

ما از همون دو سه سال پیش وارد بازی جدیدی شدیم که بعد از فتنه 88 کلید خورد. اصحاب فتنه بعد از انتخابات 88 کلی تلاش کردن تا نظام رو بهم بریزن و دولت رو دست بگیرن. بعد از مایوس شدن از اعلام نتایج، به مناسبت های مختلف طرفداراشونو به خیابون میاوردن که بعد از سخنرانی آقا تو نماز جمعه کم کم آتیشون کم شد. تا اینجا رو داشته باشین.

قبل از انتخابات 92:

(بعد از کاندیدا شدن آقای رفسنجانی قیمت سکه سقوط کرد و بعد از رد صلاحیتش دوباره قیمت ها بالا رفت.

در بین کاندیدا ها ،کسی کاندید شد که شعار دولت امید رو میداد و ادعا داشت که کلید حل مشکلات مردم دستشه. و آقای رفسنجانی هم از بزرگترین حامیان این آقا بود.)

برگردیم به بحث: چند تا سوال میپرسم، -به نظر شما کسانی که فتنه 88 رو اداره میکردن از خارج ایران اومده بودن؟ - به نظر شما همون کسایی که تو فتنه دست داشتن بعد از سال 88 بچه خوبی شدن و توبه کردن؟  -  این افراد در حال حاضر کجا هستن؟ تا الان کجا بودن؟  -  این آقایون و حتی بانوان فتنه از اون سال تا انتخابات 92 دیگه هیچ کاری برای بر اندازی نظام و تخریب دولت اجام ندادن؟

جواب این سوالارو خودتون میدونید. همین آقایون بعد از سال 88 به این فکر افتادن که رییس جمهور آینده احمدی نژادی نباشه( طرفدار احمدی نژاد نباشه) و برنامه جدیدشون رو شروع کردن. این برنامه با برهم زدن اقتصاد ایران و معیشت مردم شروع شد. دلار گران شد. میوه گران شد. بازار به حدی خراب شد که حتی بقالی ها هم دست به احتکار زدند.خلاصه وضعیت مردم روز به روز بد تر شد و همین اصحاب فتنه در رادیو و تلوزیون جار زدند که "آی مردم احمدی نژاد اقتصاد ایران رو خراب کرد" و یه عده مردم ساده و بی خبر هم باور کردن.

این بازی ادامه داشت تا انتخابات نود و دو. کاندیدای این ها با شعار امید وارد شد، با کلید مشکلات ایران. سوال؟ این کلید رو از کجا آورد؟ تا حالا کجا بوده این کلید؟

بحث رو ادامه ندم فقط همینقد بگم که ما همون چند سال پیشی ها رو با دست خودمون کردیم آقا بالاسر خودمون.

وای بر ما


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 9298
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1